Pages Menu
Categories Menu

Geplaatst door in Mar 19, 2013 in Apple nieuws | 0 comments

Waarom een iPhone

Waarom een iPhone

Afgelopen weekend heeft Apple een nieuwe online campagne gestart voor de iPhone. Naast nieuwe plaatjes, graphics, e-mail promoties een een ‘why iPhone’ pagina laat Apple ook verschillende redenen van mensen zien waarom ze een iPhone hebben gekocht.

De ‘why iPhone’ pagina geeft op een zeer mooie manier een aantal van de meest opmerkelijke functies en highlights van de iPhone weer, waaronder 8 J.D. Power prijzen, oog voor alle kleine details, Retina display, batterij duur, krachtige A6 chip en nog veel meer.

Apple’s nieuwe campagne begint direct twee dagen nadat rivaal Samsung haar nieuwe Galaxy S4 vlaggenschip heeft bekend gemaakt. Samsung heeft de afgelopen paar jaar ontzettend veel geïnvesteerd in marketing en het populairder maken van zowel Android als Samsung producten zelf. Ex-Apple adverteerder Ken Segall zegt dat het voor Apple nodig is om meer inspirerende advertenties te maken wil het in de toekomst kunnen concurreren met Samsung.

Wat vind jij ervan? Waarom heb jij een iPhone gekocht en wat is er zo geweldig aan? Deel je mening in de comments hieronder!

(dank aan: macrumors)

468 ad

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>